piątek, 8 lutego 2013

To taki mały wstępik . :)

                        


                                          Cześć! 
Założyłam sobie tego bloga  bo chce wam opisać przyjaźń damsko-męską i potwierdzić, że istnieje . ;) Teraz jak tak sobie myślę to mogłam zapisywać sobie wszystko to co pisaliśmy i w ogóle, wtedy mogłabym wam dokładniej opisać , a teraz po takim długim czasie wszystkiego nie pamiętam.. Teraz pewnie Alan nie dowie się o tym blogu i w sumie to lepiej chyba.. Tak w ogóle to w lutym właśnie mija rok jak się znamy , sprawdzę dokładnie kiedy się zapoznaliśmy i wam napisze to kiedyś ; ) Szczerze to chciała bym pamiętać wszystko to co przeżyłam wtedy WSZYSTKO! to było po prostu mega. Ogólnie mam w archiwum nasze rozmowy z przed 5 miesięcy bodajże. Ale opowiem wam wszystko od początku jak się poznaliśmy. Jak sobie teraz tak myślę o tym wszystkim.. to pewnie i tak nikt w to nie uwierzy, ale cóż .No to mam nadzieję że ktoś będzie czytał ;)) 

2 komentarze:

  1. umcyk umcyk. :D
    Ja w to uwierzę.!!

    Nie mogę się doczekać. xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe ty już znasz całą historię w skrócie ;)

    OdpowiedzUsuń